Pripravte sa na akciu! Tu nájdete zoznam unikátnych airsoftových eventov po celom Slovensku a okolí.
| Typ akcie | ||
|---|---|---|
| Dátum akcie | ||
| Cena | ||
| Oficiálne zdroje | ||

Reštauračný kútik s kuchárom tentokrát s rozšírenou oddychovou zónou, tričká, inštruktážne videá.
To všetko navyše k dvojdňovej airsoftovej akcii vo vynikajúcom a známom lesnom priestore RDA v Novom meste nad Váhom. Bojovať sa bude o ovládnutie priestoru digitálnymi dominátormi navyše počas hry budete dostávať ďaľśie misie. Opäť bude hra doplnená o artefakty. Plne automatizované scenáre dostanú tento rok veľa vizuálnych doplnkov vo forme, ktorými by sme chceli tento rok posunúť a vylepšiť zážitok z hry. Akými, to sa musíte príst presvedčiť sami. Hra je určená hráčom ktorí majú radi MilSim like akcie. Hrá sa na relatívne veľkom priestore 1600x800m.
- mať základnú schopnosť orientácie v teréne na takejto mierne zvlnenej zalesnenej ploche
- mať schopnosť prežiť 8+6h non-stop lesnej hry (nehrá sa v noci, bude to prestávka na oddych)
- zvládnuť dopĺňanie tekutín a energie
- spoluprácu teamov a jednotlivcov vo veľkej armáde
- schopnosť zabezpečiť si vzájomnú komunikáciu na priestore väčšom ako dosah PMR vysielačky
- mať vyspelosť hráča dostatočnú na pochopenie respawnu ako nástroja odstránenia vyradeného hráča z priestoru kde bol zasiahnutý(aj friendly fire) bez toho, aby sme ho respawn pravidlami príliš ukrátili o ďaľšiu možnosť rýchleho zapojenia sa do hry, či zbytočne ho nútili merať dlhú cestu na respawn point.
Všetci hráči budú označený páskami, ktore musia pevne držať na oboch ramenách hráča, alebo mať pružnú časť (lepiaca označovacia páska/zadarmo od organizátora, alebo flexibilná paskamožnosť zakúpenia na mieste)
Akcia je no pyro,no smoke, nolimits(+zdravý rozum), hráči musia byť v súlade z SK právnymi normami
Hrá sa v lesoch v okolí súkromnej strelnice RDA, viz mapa. Pohodlná príjazdová cesta, zjazdná bežným autom, do priestoru bude vyznačená páskami od vstupu do kameňolomu.
Príjazd je cez živý priestor kameňolomu, kde bude pre nás vybavené prejazdové okno a doprovod. Po uzavretí prejazdového okna nie je možné cez kameňolom prejsť. Cesta bude neprejazdne zabezpečená závorou. Odchod z priestoru po
skončení akcie bude tiež organizovaný hromadne. Núdzovo je možné opustiť priestor inou lesnou cestou ktorá je ale prejazdná len autami typu SUV aOffRoad.
Orientačný náčrtok: Klikni sem!!!
V priestore strelnice bude Cateringový kútik lokalizovaný pri hlavnej budove, priestor na parkovanie áut a stanovanie v OFF zóne. Zabezpečený je elektrický prúd na nabíjanie. Tu bude prebiehať registrácia a herný brífing. V Cateringovom kutiku dostanete vsetko potrebne jedlo vo forme pripravených menu alebo vodu na celé trvanie akcie, inak je nutné si priniesť dostatok vody a jedla. Dievčatá budú mať možnosť večernej sprchy.Tento rok zabezpecime aj Toi Toi WC pre všetkých v priestore strelnice. Otvorený oheň je zakázaný! Dovolené je iba grilovanie na vlastných griloch.
Age: 16+ (doprovod dospelej osoby)
FPS: NO LIMIT (s rozumom)
v prvej vlne 24 Eur (iba online)/osoba
v druhej vlne 27Eur (iba online)/osoba
v tretej vlne 29 Eur (iba online)/osoba
- SINDIKAT
- GROM
PIATOK
už možný vstup o14:00-15:00 a aj o 17:00-18:00
18:00 Prezentačné Stánky
19:00 AS Strelecky Stage (Novinka)
19:30 AS Konferencia (Novinka)
SOBOTA
9:00 – 10:00 vstup do base campu, vybudovanie nocľažiska, registrácia hráčov - po tomto čase sa nebude možné už zapojiť do hry nakoľko bude uzavretá príjazdová cesta.
10:00 – 10:30 rozdelenie do armád, páskovanie
10:30 – 11:00 herný brífing
11:00 – 11:30 príprava na odchod do hry,
11:30 – 12:00 odchod na štartovacie pozície
12:00 – 20:00 HRA
20:00 – 08:00 ceasefire sprostredkované UN, oddych, jedlo, možno nočná epizóda
NEDEĽA
06:30 - Budíček
08:00 – 14:00 druhý deň hry
14:00 – Ukončenie hry
15:00 odchod z priestoru
Rozhodli sme sa vsadiť na rozum hráčov a použiť respawn pravidlá ktoré vyžadujú vyspelého hráča ktorý chápe že cieľom respawnu je mŕtvolu na čas vyradiť z hry tak aby ju svojím existovaním neobťažovala, nekazila hru živým a zbytočne pritom nevysiľujú preháňaním “mŕtvol” po teréne.
Po zásahu sa hráč VÝRAZNE označí, napr. reflexnou vestou, veľkou krikľavou handrou, pokrievkou hlavy krikľavej farby a podobne. Toto označenie si každý zabezpečí sám a je len jeho zodpovednosťou aby si ho živý nesplietli .
Okamžite opúšťa miesto zásahu smerom preč od živých a prebiehajúceho boja za súčasného pokriku mááám, HIT a podobne . Následne odkráča najmenej 200m smerom mimo záujmové body do hluchého priestoru. T.j. kráča minimálne 5 minút svižnou chôdzou.
Nájde si tiché miesto a strávi na ňom 30minút respawn času. Potom sa vracia do hry s tým že najmenej ďalších 30minút sa nevracia do boja o cieľ pri ktorom bol vyradený.
Pokiaľ sa počas respawn času k nemu priblíži boj alebo živý hráč tak zmení miesto svojho respawnovania tak aby čo najmenej ovplyvňoval hru.
Je žiadúce sa počas respawnu ako mŕtvoly zhromažďovať na jedno miesto.
Čas každej bázy sa ráta automaticky po stlačení tlačidla farby daného týmu.
Ak je farba už stlačená/predvolená dominátor pokračuje v časovom intervale predvolenej farby a nevynuluje interval. Za každý takýto interval trvajúci 30 minút sa týmu priráta herný bod.
Na oba dni sme sa rozhodli pridať úplne nové digitálne scenárové úlohy ku bežiacemu boju o dominátory z toho jeden absolutne revolučný, prezradíme len tolko , že kto má podvesný granátomet neoľutuje. Aké sa dozviete počas nasledujúcich mesiacov.